Najdrahšie značky sveta

9. července 2014 v 18:08 | Nikúš^^
Taštička od Louisa Vuittona, topánočky od Gucciho, parfum od Chanelu a samozrejme hodinky od Rolexu. Viete čo majú tieto značky spoločné? Pravdepodobne to viete -- sú drahé, luxusné a prehnane drahé a prehnane luxusné. Ich identifikátorom je pre väčšinu ľudí cenovka. Aká je však ich reálna hodnota? Pozrite sa v článku ...

Pravdepodobne neexistuje segment, v ktorom by absentovali prémiové značky. Hlad po nich je čoraz väčší. Dôvodom sú samotní spotrebitelia, ktorí sa potrebujú svojim oblečením, autom, či hodinkami diferencovať od más. A práve tu, zohrávajú svoju úlohu tzv. prémiové, respektíve luxusné značky. Ich spoločným menovateľom je pre väčšinu ľudí nedostupnosť - lepšie povedané cenová nedostupnosť. Aj napriek tomu sú to len značky, tak ako ostatné a dokonca majú aj svoju hodnotu.

Financial Times Deutschland zverejnili rebríček desiatich najhodnotenejších luxusných svetových značiek. Podľa výsledkov tohto rebríčka je najhodnotnejšou prémiovou značkou sveta Louis Vuitton. Jeho hodnota presahuje 22,69 mld. USD, v prepočte približne 538,53 miliárd slovenských korún. Na druhom mieste je Chanel, ktorého hodnota je približne 7,5 mld. USD (177 mld. SKK). Prvú trojicu, s hodnotou 7,02 mld. USD, respektíve 166,52 SKK, uzatvára značka Cartier.

Najhodnotnejšie luxusné svetové značky
1. Louis Vuitton - 22,69 mld. USD
2. Chanel - 7,50 mld. USD
3. Cartier - 7,02 mld. USD
4. Hermés - 6,94 mld. USD
5. Gucci - 6,52 mld. USD
6. Rolex - 5,34 mld. USD
7. Hennessy - 4,77 mld. USD
8. Möet et Chandon - 4,37 mld. USD
9. Fendi - 4,12 mld. USD
10. Giorgio Armani - 4,10 mld. USD

Ruský politik Michail Gorbačov v reklame značky Louis Vuitton.

Nikuša^^
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama